Support

Welkom bij Respondet support. Hier vindt u informatie over hoe u contact met ons kunt opnemen, de betaling van uw aankoop, de verzending van uw aankoop en de eventuele retournering van uw aankoop. Als u nog vragen heeft, kunt u ons bellen of gebruik maken van de chat in de rechterbenedenhoek.

CHAT

Neem contact met ons op voor al uw supportvragen via de chat rechtsonderaan. Dit is hoe het werkt:

  • Open de chat met behulp van de knop rechtsonder.
  • Druk op de vraagteken-toets om naar binnen te gaan en onze helpcentrum-pagina te bekijken, deze pagina bevat al onze meest gestelde vragen.
  • Als het helpcentrum niet de informatie bevat die u zoekt, druk dan op de spraakballon knop om een chat te openen met een van onze agenten om een oplossing voor uw probleem te vinden. De eerste stappen zullen worden beantwoord door een chatbot, als er een agent beschikbaar is wordt u doorgestuurd naar de agent. Zo niet, dan proberen wij uw vraag zo snel mogelijk per e-mail te beantwoorden.
  • Als uw vraag nog niet beantwoord is of als u liever via e-mail contact met ons opneemt? Druk op de envelopknop en u kunt een bericht achterlaten.

BETALING

Respondet accepteert de volgende betalingsmogelijkheden:

  • Creditkaart: Visa, MasterCard, American Express.
  • PayPal: Gemakkelijk winkelen met Paypal. Ga naar paypal.com om te registreren.
  • iDeal

VERZENDING

Wij verzenden binnen 1-2 werkdagen naar geheel Nederland, België en Duitsland.

RETOUREN

Klanten hebben 14 kalenderdagen de tijd om van mening te veranderen over een aankoop vanaf het moment dat zij deze ontvangen. Om voor terugbetaling in aanmerking te komen, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als toen u het ontving. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Producten gekocht op Respondet hebben een garantie van 1 jaar.

Neem contact met ons op voor retourzendingen en terugbetalingen.

Wij gebruiken cookies om u de beste ervaring op onze website te bieden.

PRIVACY BELEID
Pre-loader